Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i krępujących sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra